Saturday, January 22, 2011

Kisah Mak Bidan

Kisah yang ingin brader kongsi bersama ini adalah mengenai siri pengalaman brader dan member-member di sebuah kampung di pendalaman Negeri Pahang. Kampung brader terletak memang agak jauh di pendalaman Negeri Pahang, kira kira sekitar Tasik Bera. Sesiapa yang kaki pancing tahulah mana area yang brader maksudkan. Bukannya brader nak bagi tau pasal pancing ikan tapi nak cerita pasal lain lah.

So, alkisahnya begini.

Sekitar tahun 1990 dulu, kampung brader telah di datangi oleh sorang bidan Kerajaan yang ditugaskan untuk menjaga hal ehwal bidan menbidan. Brader lak masa tuu..lepas mendirikan rumah tangga dan isteri lak baru mengandung.

Kiranya brader bertuahlah kerana dapat berhubung dengan bidan nan sorang nii...rupanya, phuff memang terangkat..kalau berdiri sebelah siti nurhaliza..mau you all tak kenal dah dengan si siti tu. Bodylah..kalau awie jumpa dulu...andartu lah si erni tu.. tetek ?...brader tak mau goreng...sebijik macam buah kelapa hijau...berkilat, bulat dan putingnya pun dah macam bola snuker. Bontot ?...u all ambil steamroll..gelek bontot dia pun..brader berani gerenti tak penyek punya. Tapi bila brader tanya umur berapa ? jawabnya baru nak masuk 36..suami kerja askar..selalu masuk hutan.

Tertelan air liur brader..dikk

Dengan dress sendat..putih melepak..selalulah brader temankan bini pergi buat pemeriksaan. Mula-mula datang dengan tangan kosong..kamudian brader pandai bawak buah tangan. Yang pertama bawa betik dengan rambutan, kemudian tak ada musim buah..brader bungkus sayur terung dan timun (saja nak test bidan ni). Kali ketiga brader bawak lah pucuk labu sama keledek..

" bang ? sayur timun dan terung dah habis ke " bidan tuu gurau.

" ada cik..tapi dah layu pagi nii.." brader balas dengan sopan santun depan bini dik.

" kalau ada..saya nak beli lah kak..sedap betul timun itu hari " dia bagitau bini brader..sambil mata jeling kat brader.

" yelah cik misi..nanti abang saya hantar..." bini brader tutup cerita sambil terlentang atas katil.

Petang eskonya brader bawaklah timun dan terung belacan kat rumah bidan tu. Rupanya kat rumah tu, bidan ni sorang..memanglah petang dia tak bertugas.

" Naik lah dulu bang..saya kat dapur ni " laung bidan.

Bulat mata brader bila tengok dia sedang berkemban dengan bahu hanya di balut dengan tuala. " Err..misi..ni terung dan timun ...err..tak payah bayarlah..free..glup " brader gugup sambil telah air liur.

" tak sunyi ke tinggal sorang " soalan cepu mas dari brader sambil bidan menuagkan air ke dalam gelas.

" sunyi bang..takut pun ada..lainlah kalau ada kawan " reaksi bidan sambil membetulkan tuala di bahu.

" bang dah lama kahwin ? " soal bidan

" baru nak masuk setahun..." kepala brader mula ingatkan yang lain...darah lak mula rasa panas..kepala atas ada rasa goyang dik..kepala bawah mula buka mata.

" ala..bang ada juga tempat nak berborak...saya ni langsung sorang...nak harap laki tah bila baliknya.."

Brader tak nak intro banyak banyak lak..u lak mesti boringnya..terus cut.

Lidah brader terus menjilat tetek bidan. Mendesah suaranya..tuala dan kainkembannya dan di datas lantai..brader lak cuma tinggal seluar dalam. Kamudian lidah brader mencari lidah bidan miang ni... berdesup desap upacara jilat menjilat di laksanakan. Gigi bertemu gigi, body bertemu body. Brader lak tak lepas peluang..peluk bidan sesedap tangan memegang..kemas takut terlepas macam naik roller coaster kat Genting.

Jari bidan bersalut cincin perkahwinan terus lancar melurutkan seluar kecik brader. Nah...berkibar megah adik brader yang berdiri 7 inci duduk ( tak sempat ukur )..." besar bangggg..." bisik bidan.

Memang hajat brader nak belasah bidan secukup cukupnya..tapi mak bidan ni cepat sangat inzalnya..baru brader mainkan biji kelentitnya dah banjir...

" bangg..tak tahan dah..bang nak main bang" " sabolah "
" bang cepatlah...." dengan keyakinan diri si bidan terus melanggar undang-undang semerah padi. adik brader yang keras membatu..di cekup oleh jarinya dan terus di halakan ke lembah keramat. Masuk..kepala..pelan-pelan..habis takuknya..

" tekan teruslah bangg..." rengek bidan macam lembu nak kena korban di hari raya.

Zupppp....adik brader beraksi tangkas. Terus terjunam sampal kepangkal. Kamudian bertahan sekitar seminit..sambil merasai daya kemutan seorang bini askar yang kegersangan.

" kemut misi..kemut lagi " brader bagi garis panduan macam halim osman kat Roda Impian.

Kegiatan kemut mengemut diteruskan..sebenarnya brader sekadar untuk memberi peluang kepada bidan nii untuk memuaskan dirinya..lalu di sambung dengan sorong tarik adik brader di dalam lubang selut cik bidan nii..

" arghh..bang..laju bang..sedapppp " " bang dalam bangg...arghh..hiss..sedddaapp...sedap bang...lagi bangg ..arghh "

bila adik brader bertenang..barulah kelihatan anak mata si bidan ni.

" Nak lagi ?" bisik playboy brader
" Nak dukung lak bangg..." permintaan kaum ibu. memang dengan tubuh badan brader (kalau malek noor jumpa pun jealous ) sememangnya kaum ibu membuat permintaan yang bukan bukan.

Terus adik brader membenam dan diayak sembil brader berdiri mendukung si bidan bertetek besar ni..

" bang sedap, bang sedap." bisingnya sambil brader tak henti henti mengerjakan lubangnya. Jari brader mula lak gatal...terus menuju lubang buntut si bidan. Jumpa dan mula mengentel gentel bibir lubang buntutnya..." ehmmm..dara lagi lubang buntut nii " bisik hati brader.

Secara tertib dan tanpa melanggar peraturan jalanraya, jari brader mula menjolok lubang buntut si bidan. Kuyu dan terpejam mata si bidan dibuatnya...sedap kot ?

Tapi takkan lah brader nak anal fuck lak. First time merasa..simpanlah sikit..

Dari posisi dukung brader meneruskan aturcara ke possisi menonggeng. Phuff..waa cakap luu..dengan panorama bontot dia yang bulat dan licin..dan bulu yang sederhana lebat..brader menunggang dari belakang sambil tangan aktif meramas buah dadanya.

" arhhhh..bang sedap..lagi bang...besarnya batang bangg" macam nak ngangis bidan kerajaan ni.

Brader memang tak minat nak kerjakan lebih lebih maklumkan..nanti laki dia nak jugak sikit. So di pendekkan cerita..sekitar 30 minit telah berlalu..brader merasakan kepala adik brader berdenyut-denyut..."phufff..misi..bang nak pancut nii"

" pancut kat muka bang" cepat si bidan memberi arahan.

Apalagi, dengan khasiat madu lebah asli dan telur ayam kampung di Pendalaman Pahang ni brader melepaskan sejumlah air mani yang pekat dan menawan ke muka si bidan miang ni..hampir separuh mukanya diselaputi air puaka brader..

"sedap bang..nak lagi bang..." rayu si bidan sambil jari jemarinya meramas ramas adik brader.

So, ini baru kisah pertama brader dengan si bidan..banyak kisah seterusnya yang tidak kurang hebat melibatkan si bidan. Buat pengetahuan adik adik sekelian..bidan ni sekarang sedang bertugas di hospital besar KL....kalau sesiapa terjumpa dengan dia..kirim salam brader untuk dia. hehehe

No comments: